Қазақстандықтар мемлекеттік қызметтердің 90% -дан астамын egov.kz порталында онлайн түрде ала алады. Оған қоса eGov mobile және ХҚО мобильді қосымшалары, телеграмда @kenes1414bot секілді пайдалы баламалары тағы бар.
Ал егер сізге керек қызмет тек ХҚО-да қағаз жүзінде көрсетілетін қалған 10%-дың ішінде болса ше?
Төмендегі қарапайым кеңестерге құлақ ассаңыз, уақытыңызды үнемдейсіз:
1. Алар қызметіңіздің онлайн рәсімделмейтініне тағы бір рет көз жеткізіңіз, себебі онлайн-қызметтер тізімі үнемі толықтырылып отырады;
2. Онлайн баламасы жоқ па? Онда ХҚО-ға бару үшін кезекті брондауға кеңес береміз. Әрине, бұл міндетті емес, алайда бұл уақытыңызды үнемдейді. Тек белгіленген уақыттан 10-15 минут бұрын келсеңіз болды;
3. Жеке куәлігіңізді ұмытпаңыз. Құжатыңыздың мерзімі аяқталып қалған жоқ па? Оны да қарап қойыңыз;
4. Қызметті алу үшін қосымша қандай құжаттар пакеті керектігін 1414 байланыс орталығына хабарласып, нақтылап алыңыз.
***
Более 90% госуслуг сегодня казахстанцы могут получать самостоятельно в режиме онлайн через портал eGov.kz. Плюс — полезные альтернативы (мобильные приложения ЦОН, eGov Mobile, @kenes1414bot в Telegram).
Если поход в ЦОН неизбежен, следуйте простым советам:
1. Еще раз убедитесь, что услуга недоступна онлайн, ведь список расширяется постоянно;
2. Недоступна? Тогда советуем забронировать очередь в ЦОН. Конечно, это не обязательное условие, но бронь поможет сэкономить Ваше время. Вам нужно будет только прийти за 10-15 минут до выбранного времени;
3. Обязательно возьмите с собой удостоверение личность. И да, проверьте, не истек ли срок его действия;
4. Позвоните в колл-центр 1414, чтобы узнать, какие дополнительные документы вам нужны для получения услуги.