Басты бет Заң және қоғам Тәжірибелік оқыту жүргізді

Тәжірибелік оқыту жүргізді

0
509

Антикор Beeline Қазақстан трансұлттық компаниясымен және «Самрұқ-Қазына Ұлттық әл-ауқат қоры» АҚ бірлесіп Алматы облысының комплаенс-офицерлерне тәжірибелік

оқыту жүргізді

 

Ағымдағы жылдың 3 қаңтарында Мемлекет басшысы «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және мемлекеттік қорғауға жататын адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы»Заңға қол қойды.

Қабылданған түзетулер Президенттің бастамасымен 2020 жылы құрылған Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтердің қызметіне де қатысты болды.

Атап айтқанда, компаниялар штаттық құрылымды, қызмет түрін және бюджет көлемін ескере отырып, комплаенс-қызмет құрмай, комплаенс-офицер лауазымын енгізе алады.

Сонымен қатар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтер туралы Үлгілік ереже бекітілді, әдіснамалық қолдау, оқыту іс-шараларын жүргізу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша ақпарат алмасу шеңберінде олардың қызметін үйлестіруге көмек көрсетілетін болады.

Қабылданған новеллаларды орындау үшін, ағымдағы жылдың 16маусымда Алматы облысының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметі Beeline Қазақстан трансұлттық компаниясымен және «Самрұқ-Қазына Ұлттық әл-ауқат қоры» АҚ, «Қазатомөнеркәсіп» ҰАК АҚ, «Самрұқ-Энерго» АҚ,«Air Astana» АҚ,«Қазақтелеком»АҚ бірлесіп Алматы облысының комплаенс-офицерлері мен Әдеп жөніндегі уәкілдеріне тәжірибелік оқыту жүргізді.

Мұндай қызметтердің басты міндеті-қылмыстық істер мен имидждік шығындарды тіркеуге дейін жеткізбей, компаниялардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің уақтылы алдын.

Оқытуға қатысушылар компаниялар қызметінің саласының ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі Тараптармен шарттар жасасу кезінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау тәжірибесімен танысты.

Мүдделер қақтығысын анықтауға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды енгізуге, контрагенттердің сенімділігін тексеруге, сатып алу процестеріндегі тәуекел индикаторларына ерекше назар аударылды.

Beeline Қазақстанда бес жылдан астам уақыт бойы іскерлік этиканың, адалдық пен ашықтықтың жоғары халықаралық стандарттарын сақтауға жауап беретін, сондай-ақ жұмыс орнында қорқытудан, қудалаудан және қудалаудан қорғауды қамтамасыз ететін комплаенс-жүйе жұмыс істейді.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет өкілдері семинарда алынған тәжірибе мен білім комплаенс-офицерлерге оң бедел қалыптастыруға, өз ұйымдарында сыбайлас жемқорлық пен этикаға жат мінез-құлықтың жолын кесуге көмектесетінін атап өтті.

*******************************************************

Антикор совместно с транснациональной компанией Beeline Казахстан и АО «ФНБ «Самрук-Казына»провели практикоориентированное обучение комплаенс-офицеров Алматинской области

 

3 января т.г. Главой государства подписан Закон «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам противодействия коррупции и обеспечения безопасности лиц, подлежащих государственной защите».

Принятые поправки также коснулись деятельности антикоррупционных комплаенс-служб, созданных также по инициативе Президента в 2020 году.

В частности, компании, учитывая штатную структуры, вид деятельности и объем бюджета, могут не создавать комплаенс-службы, а внедрить должность комплаенс-офицера.

Более того, Агентством по противодействию коррупции утвержден Типовое положение об антикоррупционных комплаенс-службах, будет оказываться координация их деятельности в рамках методологической поддержки, проведения обучающих мероприятий и обмена информацией по противодействию коррупции.

Во исполнение принятых новелл, 16июня т.г. Антикоррупционной службой Алматинской области совместно с транснациоанальной компанией Beeline Казахстан, АО «ФНБ «Самрук-Казына», АО «НАК «Казатомпром», АО «Самрук-Энерго»,АО «AirAstana», АО «Казахтелеком» проведено практическое обучение для комплаенс-офицеров Алматинской области.

Главная задача подобных служб – своевременная профилактика и предотвращение коррупционных рисков в компаниях, не доводя до регистрации уголовных дел и имидживых потерь.

Участники обучения ознакомились с практикой выявления коррупционных рисков при заключении договоров с разными сторонами с учетом специфики отрасли деятельности компаний.

Отдельное внимание уделено выявлению конфликта интересов, внедрению антикоррупционных стандартов, проверке благонадежности контрагентов, индикаторам риска в закупочных процессах.

В Beeline Казахстан более пяти лет действует комплаенс-система, которая отвечает за соблюдение высших международных стандартов деловой этики, честности и прозрачности, а также обеспечивает защиту от буллинга, притеснений и домогательств на рабочем месте.

Представители Антикоррупционной службы отмечают, что опыт и знания, полученные на семинаре, помогут комплаенс-офицерам формировать положительную репутацию,пресекать коррупцию и неэтичное поведение в их организациях.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

БАСҚА ЖАҢАЛЫҚТАР

ЗОРЛУҚ-ЗОМБУЛУҚҚА ҚАРШИ ЖАЗА ҺӘҚҚИДӘ

Йеқинда ижтимаий торларда Қазақстан ажришиш бойичә дунияда биринчиләр қатарида туриватқанл…